Honda FCEV Concept Genfben, 2014
480 km-es hatótávot ígér egy tank hidrogénnel
Takarékosságra optimalizált forma és szerelvények, a világítás természetesen LED-es
136 lóerő rendszer csúcsteljesítménye
A futurisztikus forma bizonyos szempontból visszalépés a 2008-as, teljesen autószerű FCX-hez képest
A tüzelőanyagcella mérete azonos teljesítmény mellett 1/3-dal javult a 2008-as FCX hidrogénautóéhoz képest
Toyota FCV Concept; Genf, 2014
Az alapforma autószerű, de a részletek európai szemmel elég furák
A Toyota régóta a mainstream autóipari jövőkép előtt jár egy brosúrával. Egy évtizede nyomják, hogy a hibridautó nem a jövő, hanem a hagyományos technológia szükségszerű optimalizálása csupán. A jövő szerintük a hidrogén
A Toyota hidrogénautója is a 100 kW (136 LE) teljesítményre van belőve
Takarékosságra optimalizált Michelin-abroncsra rakták
Sejtelmesen derengő likon mehet be a nagynyomású hidrogén
Láthatóan ezt a rücskös műanyagot szánták a kocsi legmarkánsabb részének, de hogy miért???
Hidrogénhajtású autók
LED-ek adják a fényt, természetesen
A Toyota FCV technikájának csupasz lényege. Hátul a hidrogéntank és az akku, elöl a cella, a teljesítmény-szabályzó, a villanymotor
Hidrogénhajtású autók
Cuki kis emblémás tanksapka a hidrogén-betöltőcsonkon
500 km-es hatótávot ígér a Toyota egy tankkal, a tankolás 3 percet vesz igénybe
Hidrogénhajtású autók
Hidrogénhajtású autók
Hyundai ix35 FCV, Genf, 2014
A Hyundai hidrogénautója némi utánajárással elérhető Európában bárki számára, kérdés, hogy tudja-e hol tankolni a kedves vevő
Saját fejlesztésű a hidrogéncella, az akku koreai gyártótól érkezik
A jövő autójában is ekézheti majd a szaksajtó a pálcás motorháztető-kitámasztást
Itt tódul a tankba a nagynyomású hidrogén
Kívül-belül zavarbaejtően autószerű a hidrogénes ix35
A tank is házon belül készül
A tank is házon belül készül
A Hyundai hidrogénautója pucéran
Hozzászólások
Küldd tovább
Leírás ki