Kellemes hangulatú a belső, még ezen a szinten is több árnyalat, jól kidolgozott dekorációs betétek teszik kellemesebbé az utazással töltött időt.
370 literes csomagtere sík falakkal határolt, csak a magas perem okozhat problémát nehéz rakománynál.
Mankókerék a padló alatt.
Opel Astra 1.0 T 2016 Teszt
Az Enjoy felszereltség része a bőrborítású kormány, a könyöktámasz, valamint az érintőképernyők központi kijelző, magánvásárlóknak ajánlott legalább ezeket az extrákat megrendelni az autóhoz.
Aranyat ér az állítható hossz!
A felárért rendelhető sportülés hasznos extra, főleg ha hosszabb utakra is vállalkozunk. 170 000 forint, ennyit bőven megér, hiszen az autóban töltött minden másodpercben használjuk.
Opel Astra 1.0 T 2016 Teszt
Gyári telefontartó is rendelhető, ennek főleg a képernyőklónozás során látjuk hasznát.
Ez a nagyobb méretű 8 colos kijelző, gyári navigációval, 6 hangszórós hifivel.
Opel Astra 1.0 T 2016 Teszt
Klasszikus négyműszeres kijelző, középen digitális kiegészítővel.
Az alapforma maradt az elődnél megszokott, de megkapta a divathullámnak megfelelő kiegészítőket.
A fekete betéttel eltüntetett C-oszlop egyre népszerűbb fogás a tervezőknél.
Innen tökéletesen semleges az Astra.
Opel Astra 1.0 T 2016 Teszt
Éles íveket, maszkulin domborulatokat kapott, de ezzel nem hogy kitűnik épp ellenkezőleg, belesimul a tömegbe.
Opel Astra 1.0 T 2016 Teszt
Opel Astra 1.0 T 2016 Teszt
A fekete betéttel eltüntetett C-oszlop egyre népszerűbb fogás a tervezőknél.
Hangtompító réteg nélkül a motorháztető.
Nincs baj az egyliteres motorral, kellően erős, kulturált járású, csak a hangja árulkodik a hengerek számáról. Viszont Enjoy felszereltség mellett okafogyott, az erősebb 1,4 T 125 lóerővel csupán 20 000 forinttal drágább.
Opel Astra 1.0 T 2016 Teszt
Hozzászólások
Küldd tovább
Leírás ki