Hátulról a felső szárny és az alsó diffúzor árulkodik messziről
Látszik rajta, hogy erős
A nyomaték 70 százaléka jut a hátsó kerékre, ott pedig annak akár 100 százaléka is egy-egy oldalra
Nyitott légszűrőház
Szépnek nem szép, viszont nagyon erős a Mustangban is haszánált 2,3 literes turbómotor. Itt 350 lóerőre erősítették, nyomatéka 440 Nm.
Használható sportautó, de csökkent a csomagtartó mérete
Pótkerék nem fért el az összkerékhajtás miatt
Csak hatkozatú kézi váltóval gyártják
A Drive Mode kapcsolóval a Normal, Sport, Track és Drift üzemmód közül lehet választani
Kötelező műszerek egy turbós autóban
Menüből kapcsolható a rajtprogram
Feláras Recaro Performance ülések
Nem sok minden utal rá, hogy ez a legerősebb Focus
Driftelés indul
Gyerekjáték csúszásba hozni és ott tartani
A gumisok álma, négy kerék füstöl
Hatalmas intercoolert kapott a motor
A különböző módok és az ahhoz tartozó beállítások
Ford Focus RS 2015
Ford Focus RS 2015
Ford Focus RS 2015
Ford Focus RS 2015
Nem igazán hivalkodó az úton
4,7 másodperc kell csak százig - ezzel nem versenyezhet elöl hajtós
Kizárólag ötajtós karosszériával kapható az új RS
Ford Focus RS 2015
A fékhez megy a levegő a nyíláson keresztül
Vezetési élményben továbbra is verhetetlen a Ford
12,1 milliótól indul a Focus RS hazai ára
Európában gyártják, de Amerikában és Kínában is árulják
Nem terepre való
Nem szabad átlépni a felezőt - ez 100 euróba fájt
Hozzászólások
Küldd tovább
Leírás ki