Modellfrissítéssel válaszolt a Lexus a GS kategóriájába özönlő új modellekre. A Grand Sedan jó autó volt, és az is maradt
Nem úgy néz ki, mint egy öt éve gyártott autó, jót tett neki a modellfrissítés
12,7 és 21,5 millió Ft között mozog a GS listaára motortól és felszereltségtől függően. A kulcsnélküli ajtónyitás és még sok minden benne van az alapmodellben is
Itthon nincs belőle GS F 473 lóerővel és összkerekes GS 350 AWD sem a V6-os benzinessel
Ilyen volt az elődmodellből a nem F Sport változat
Ilyen pedig az új, szintén nem az F Sport. A fényszóró LED-es
2011-ben mutatta be a Lexus az L10 gyári kódú modellt
Változatlan a lámpák kontúrja, de egészen másnak tűnnek az újon az ügyes designfogásokkal
Hangsúlyosabb lett az orsómaszk. A távolsági és a tompított fényt is LED-ek adják
F Sport változatban itt hálómintás hűtőrácsot látnánk, erről a legkönnyebb megkülönböztetni őket
Természetesen holttérfigyelés is van az autóhoz. Ha indexelünk, de nem biztonságos sávot váltani, fényjelzés villan fel a tükörben
Alapáron 17 collos a két hibrid felnije. A 200t esetében a szélesebb gumiktól kicsit emelkedő fogyasztás nem annyira fontos, ott 18-as a belépőmodell felnije is, amit amúgy is megvesz a legtöbb vásárló a 300h-ra és a 450h-ra is
Jól néznek ki az apró légterelők. 0,27 az alaktényező
Nem sokban tér el a modellfrissítés előtti GS belseje sem a mostanitól
Merész színösszeállításokat is kínál a GS. A középső kijelző átlója 12,3 coll, mostantól teljes képernyős üzemmódja is van
Így fest az elegánsabbik kivitel, a másik az sportosabb F Sport. A helyenként olcsó hatású kapcsolók ellenére minőségi autóban éreztük magunkat
Szebb lett a kormánykerék az átdolgozással. A kormánymű változó áttételű a 450h-ban
Összkerékkormányzással is megrendelhető a GS. Az 5-ös BMW tud még hasonlót a közvetlen konkurensek közül
Padlógáznál belepréselődünk a nemes bőrkárpitba. Az üléshelyzet pont jó, az állítható lábtámaszos ülés kényelme fejedelmi
Lábtér van elég, a fejtér lesz szűkösebb nyurga utasoknak. Hátulról is szabályozható a csodás hifirendszer és persze itt is van ülésfűtés
Nemcsak hosszirányban állítható hátulról a jobb első ülés, a támladőlés módosításával is növelhető a lábtér
Új az egyéni, Customize üzemmód. EV-módban a számítógépet felülírva, csak hajtó villanymotorjával suhan az autó. a füstmentes haladást kis gázzal a többi hibridmódban is elő lehet idézni városban
Furcsa kontraszt a bumfordi fűtéspanel és az élményszerűen kidolgozott, highend audiorendszereket idéző forgatógomb a Mark Levinson-hifihez
Igényes a menük magyar nyelvezete, a rendszer használata viszont nehézkes, megszokást igényel
Nagy műgonddal készülhetett a hátsó ajtóborítás is
Szebb kapcsolókat várnánk ebben a kategóriában. Ritkaság, hogy a Lexus megengedi teljesen kikapcsolni a menetstabilizálást. Az ESP hangolása sportosan engedékeny, ami nem jellemző a rigorózus biztonságra hajtó japán autómárkákra
Módosult a műszerfalra vetített kijelző. Nagyban megkönnyíti a vezetést ez a még ma is ritka extra
Acélváros, forever!
Tempós vezetéssel, nagyrészt országúton és autópályán adódott a rendkívül kedvező fogyasztás. Városban még lejjebb mehet
Kikérhetjük a gyorsulási értékeket a 4,2 collos, színes TFT-kijelzőre
Szól az autó, ha fáradtnak tűnünk és pihenni érdemes
Aki itt nem találja meg a megfelelő beállítást, annak nehéz a kedvére tenni
Lexus GS 2016 menetpróba
Hozzászólások
Küldd tovább
Leírás ki