Ford Galaxy teszt 2,0
A harcsaszáj lassan minden Fordon megtalálható
A túlnyúlások nagyok
Jellegzetes formájú a hátsó lámpatest
Kívül belül óriási a Galaxy
A nappalifény a fényszóróházban kapott helyet
Embléma, alatta pedig a rácsok közé zárt első kamera
A kilincsen a kulcsnélküli ajtónyitás simogatni való recéi
A két darabra hasított A-oszlop is sokat kitakar a világból
Hátsó lámpa nappalés éjszaka
Ford Galaxy teszt 2,0
Dupla kipufogó az erős benzinesben
Alacsonyra került a kilincs, szerencse, hogy soha nem kell hozzáérni. Távirányítóval és láblendítéssel is nyílik
Tankolni is könnyű, nincs tanksapka
Puha felületek, nagy rekeszek
Memóriás ülés
A zsebből kipottyanó cuccok itt gyűlnek össze
Masszázsfunkciós ülések elöl
Széles autó, távol vannak egymástól az ülések
Civilizált, kellemes belső, jó anyagokból felépítve
Elektromos a kormányállítás is
Hibrid műszerfal
Gombnyomásra indul a néma benzinmotor
Ford Galaxy teszt 2,0
Kis fiók
Távolságtartó tempomat
Elképesztő helykínálat a könyöklőben
Ford Galaxy teszt 2,0
Ez az első kamera képe
Masszázsfunkció
Ennyi helyen fonódhat ránk az ülés
Ülés és kormányfűtés. Télen zseniális extrák
GYerekfiygelő tükör
Hibrid műszerfal
USB és 12 voltos csatlakozók
Büszke Sony felirat
Magától parkol
Ford Galaxy teszt 2,0
Kényelmes automatikus váltó
Óriás ajtózsebek
Előre hátra tologathatóak
Három, különálló szék
Asztalka
A hátsóknak saját klímavezérlésük van
12 és 230 voltos csatlakozó
Szerszámok a padlóban
Világos, élhető belső ezernyi ötlettel
Tetőszellőző
Könnyű bemászni leghátra
villanymotorok mozgatják a leghátsó üléseket
Szellőzés is jutott a turistaosztálynak
Hat ülés mellett is van valamicske csomagtartó
Ford Galaxy teszt 2,0
Ford Galaxy teszt 2,0
Ford Galaxy teszt 2,0
Ford Galaxy teszt 2,0
Ford Galaxy teszt 2,0
Hozzászólások
Küldd tovább
Leírás ki